آموزش سئو

ساخت وبلاگ


در‌این نصیب مراحلی را که در نصیب قبل به آن اشاره کرده‌ایم با توضیح بیشتری همپا آموزش سئو می کنیم. تا این‌مکان نوشته ی علمی شما با الگوها و ساختار پلان ایجاد محتوا آشنا گردیده‌اید، درین نصیب به طوری ملموس‌خیس با آن آشنا خواهید شد:

1. یک شخصیت خریدار ساخت‌و‌ساز فرمائید.

شخصیت خریدار کامل کننده پیاده سازی نقشه رویکرد ساخت محتوا شما میباشد. شما نمی‌توانید یک پلان ساخت محتوای اثرگذار و ظریف ساخت‌و‌ساز فرمایید سوای آن‌که یک شخصیت خریدار عمیق به وجود آورید. شخصیت خریدار تفصیل مفصلی از مخاطبان ایدآل شما به دست می دهد که میتوانید از روش آن با مشتریان خویش آشنا گردید. یک شخصیت خریدار به صورت معمول دارنده خصوصیت‌های خاصی میباشد.

یک کدام از این خصوصیت‌ها جمعیت‌شناسی میباشد که به معنای سن، متاع، درآمد، جای ، موقعیت خانواده، درآمد، تحصیلات و غیره برای خریدار میباشد. خصوصیت دیگر نقش ماهر میباشد که معلوم‌کننده تیتر شغلی و اندازه کمپانی میباشد.

خصوصیت آینده قیمت‌ها و هدف ها میباشد که بیان‌کننده روانشناسی و خصوصیت‌های شخصیتی و اعتقادی و جزئیات و مدل معاش کاربر میباشد. معضل‌ها خصوصیت دیگری میباشد که نشانگر نقاط هراس و جراحت، و خلل ها جان دار در دور و اطراف عمل یا این که منزل میباشد.

یکی‌از دیگر از مختصات را می‌قدرت منابع و تاثیرات در حیث گرفت که دربرگیرنده علایقی مانند کتاب‌ها، راهبران فکری، کنفرانس‌ها و غیره باشد. خصوصیت اصلی دیگر عادات خرید میباشد که انتخاب می‌نماید خریدار از کجا و به چه نحوی خرید می‌نماید و خرید وی چقدر مجال میبرد.
یک شخصیت خریدار گروه‌ای از کلیه این خصوصیت‌ها و مختصات میباشد.

2. مستندسازی مهاجرت مشتری

یکی‌از شیوه های اثرگذار برای پیاده سازی نقشه رویکرد ایجاد محتوا تصویرسازی از مهاجرت مشتری میباشد. شما با این فعالیت مسیری را که فرد در رویه خویش برای اعمال شغل در کنار شما اعمال می‌دهید تجسم میکنید. نقشه مسافرت مشتری، قیف خرید اختصاصی مارک شما و طرز جنبش مشتری ایدآل شما درین مرحله معین می‌گردد. در‌این مهاجرت میتوانیم از ۵ مرحله اساسی اسم ببریم. مرحله ابتدا یافتن استحضار میباشد. مرحله آتی نامزد کردن مال یا این که سرویس ها شما میباشد. مرحله سوم نظارت میباشد که قادر است باعث به خرید یعنی مرحله چهارم گردد. و مرحله پایان که در دستیابی رضایت و مراجعه دوباره مشتری به شما نقشی اصلی می‌نماید سرویس ها شما بعداز خرید میباشد.

3. تجزیه و ارزیابی هر مرحله از مهاجرت مشتری

شما بایستی تجزیه و محاسبه از همه ۵ مرحله نصیب قبل در اختیار داشته باشید. بایستی بدانید که مرحله اگاهی‌رسانی از روش پست‌های وب لاگ، عکس‌ها، ویدئوها، خریدها، آنالیز لیست‌ها، محتواهای تعاملی یا این که پست‌های رسانه‌های اجتماعی تاسیس شده است. محتواهایی که در مرحله آجل استفاده کننده میتواند مطابق آن وب سایت شما‌را تعیین نماید هم دربرگیرنده خبر نامه‌های نشانی اینترنتی، پست‌های بلاگ، محتواهای تعاملی، فیلم و عکس میگردند.

تجزیه و آنالیز مرحله مرتبط با آنالیز بسیار اساسی میباشد. در‌این مرحله خریدار تصمیم می گیرد که تولیدات و سرویس ها شما‌را گزینش نماید. نظارت این مرحله مشمول صفحه ها فرود، مطالعات موردی بازاریابی، لیست تولید ها و سرویس ها، جداول داده ها، تحلیل ها و توصیفات، کتاب‌های الکترونیکی و غیره می‌باشند.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 111 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 12:02


او‌لین گام در مراحل مقایسه رنک مث با یواست seo نظارت شیوه نصب آموزش خصوصی سئو و فعال‌ساز‌ی این دو افزونه میباشد که هر دو دراین باره کوشش عالی و مناسبی دارا‌هستند. هر دو افزونه بسیار شل و سهل و آسان بر روی وردپرس نصب و فعال سازی میگردند و به حیث فنی، برتری نسبت به یکدیگر ندارند ولی تعیین از در میان آن ها در‌این قسمت یه خرده ذوق‌ای میباشد.

طریق نصب و اجرای پلاگین رنک مث
برای نصب و اجرای رنک مث در وردپرس دو طریق «نصب سهل و آسان - Easy» و «نصب توسعه یافته - Advance» وجود داراست که در هرکدام از این طریق‌های نصب، بعضا پیکربندی اعمال می گردند که درین قسمت عالی میباشد پلاگین را به وضعیت توسعه یافته نصب کنید تا بتوانید به همه ابزار و امکان‌های آن دسترسی پیدا کرده و آنان‌را مطابق نیاز خویش فعال و یا این که غیر فعال فرمائید.

طریق نصب و اجرای پلاگین یواست بهینه سازی
نصب و فعال‌سازی پلاگین یواست بهینه سازی نیز تفاوت چندانی با رنک مث ندارد و هر دو پلتفرم روند نصب قدم به قدم را اکران میدهند و به شما امداد می‌نمایند تا بتوانید پیکربندی اول را به راحتی ایفا دهید. یواست seo نیز بعد از نقطه پایان فرآیند نصب، قابلیت و امکان فردی سازی پیکربندی را در چنگ شما قرار می دهد و می توانید نصیب‌های گوناگون آن را مطابق نیاز خویش تهیه و تنظیم فرمائید.

فیض گیری: در فرآیند نصب و فعال‌ساز‌ی هر دو پلاگین دشواری خاصی نیست و هر دو به راحتی بر روی وردپرس نصب خواهند شد. براین اساس یواست seo و رنک مث درین قسمت نسبت به یکدیگر برتری ندارند.

 

مقایسه رنک مث با یواست بهینه سازی به نظر نظارت و بررسی کلیدواژه
همان گونه که می دانید کلیدواژه‌ها نقش اساسی و حیاتی را در سئوی یک وبسایت انجام می‌نمایند و به همین ادله می بایست در صدر به صحت گزینش شوند و بعد از آن به نظر فنی گزینه رسیدگی قرار گیرند. افزونه‌های رنک مث و یواست seo هر دو دارنده ابزار آنالیز کلیدواژه‌ می باشند ولی کوشش آنان درین قسمت با یکدیگر تفاوت داراست.

نظارت کلیدواژه پلاگین یواست بهینه سازی
پلاگین یواست seo در ورژن مجانی صرفا قابلیت و امکان تامین و چک یک کلیدواژه در محتوا را داراست و برای اضافه کردن کلیدواژه‌های بیشتر بایستی از ورژن پریمیوم آن به کارگیری فرمایید. این افزونه با رسیدگی جايگاه بندی‌ کلیدواژه‌ها به شما پیشنهاداتی را در جهت seo آن‌ها ارائه میدهد. چک سعی شما درین قسمت نیز با به کار گیری از دو رنگ سبز و قرمز‌رنگ اعمال می گردد که رنگ قرمز‌رنگ آرم دهنده کوشش ضعیف (به همپا بیان نوع نادرست) و رنگ سبز نیز آرم دهنده تلاش عالی شما به هم پا توضیحات میباشد. پلاگین یواست بهینه سازی همینطور معیار ارزشمندی و خوانایی محتوای شمارا مطابق کوتاه بودن و یا این که بلند بودن جمله‌ها و بقیه فاکتورها اکران میدهد. این قابلیت و امکان‌ها در ورژن بدون‌پول افزونه Yoas سئو ارائه می شوند و برای دسترسی به قابلیت و امکان‌ها و آنالیزهای ماهر‌خیس درین قسمت بایستی ورژن پریمیوم آن را خریداری نمایید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش خصوصی سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 16:30


پیرو 5 پلاگین ضروری برای بهینه سازی داخلی تصویر را خواهید مشاهده کرد که آموزش سئو در طی پژوهش خویش شناسایی کردیم. آنان با پلاگین‌های اساسی وردپرس و تم‌ها مانند WooCommerce، Elementor، Divi، Smush یا این که Yoast سازگار می باشند. اعتنا داشته باشید که به کار گیری بی روش از تکنیک‌های seo تکنیکال و بی هرج‌ومرجی نیز سبب ساز کاهش درجه بهینه سازی وبسایت شما ویا seo منفی میگردد.

۱. ImageSEO – شایسته ترین پلاگین بهینه سازی تصاویر برای وردپرس


ImageSEO یکی شایسته ترین پلاگین‌های وردپرس برای سئوی تصاویر و سئو کتابخانه میباشد. الگوریتم‌های گوگل، بینگ و کوانت از مالامال کردن بی راه و روش کلمه ها کلیدی و در فیض cannibalization لغت ها کلیدی در صفحه های وب سایت بیزار می باشند. (جهت اگاهی از اینکه Canibalization چیست اینجا کلیک فرمایید.) این عبارت در ارتباط تصاویر شما نیز صحت می‌نماید و به همین ادله میباشد که ImageSEO انقلابی گران قدر میباشد. این پلاگین به موتورهای کاوش یاری می‌نماید تا محتوای بصری شما‌را ادراک نمایند. در واقع، این پلاگین از تشخیص فیس، هوش تصنعی و یادگیری ماشین برای تجزیه و آنالیز تصاویر شما استعمال می‌نماید. بعد از داده‌های ایجاد گردیده برای مالامال کردن متن ها جایگزین و اسم فولدر شما استعمال می شود.

نتیجه ها مربوطه تماما با متن صفحه ها تارنما شما مرتبط می‌باشند و این پلاگین تحت عنوان یک کدام از ابزارهای seo برای صرفه جویی در طول شگفت انگیز میباشد. همینطور این پلاگین به نیکی با WooCommerce ادغام میگردد به دلیل آن که سایت‌های کسب و کار الکترونیک برای ساخت و ساز محتوای متنی نبوده و تصاویر در آنان کلام نخستین را می زند.

۲. Real Media Library – سازمان دهنده تصاویر برای وردپرس


Real Media Library یک پلاگین شگفت انگیز وردپرس برای سئو رسانه‌های شما میباشد. این پلاگین به شما این قابلیت و امکان را می دهد، تصاویر خویش را در فولدر‌ها سازماندهی نمائید. زمانی هزاران عکس در کتابخانه وردپرس خویش دارید، این عمل بسیار اثرگذار میباشد.

همینطور پیوندهای اثبات و فهرست بندی برای seo اصلی میباشند. Real Media Library یک پلاگین خوب برای یاری به شما در ایفا این شغل با تصاویر خویش در وردپرس میباشد.

این پلاگین تجهیزات متعددی را ارائه می دهد و بسیار موءثر میباشد. می توانید فولدر‌های تصویر خویش را بکشید و رها فرمایید، تولید نمائید، تغییر تحول اسم دهید، حذف فرمائید یا این که تر و تمیز فرمائید.

هیچ زمان این را فراموش نکنید که شما می بایست کل عملکرد خویش را برای یاری به گوگل در ادراک و بهینه سازی محتوای بصری خویش اعمال دهید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 15:50


تیتر ورقه فاکتور مهمی برای درک زمینه شیت برای گوگل و بقیه موتورهای کاوش آموزش سئو است. همینطور تیتر برگه او‌لین چیزیست که یوزرها در حاصل کاوش از تارنما شما مشاهده می نمایند.

تیتر شیت در سه نقطه کلیدی کاغذ نتیجه ها کاوش، تب های مرورگر و شبکه‌های‌عمومی به اکران در می‌آیند و این مورد، عنایت آن را دو چندان نموده است.

1. ورقه حاصل موتورهای کاوش
تیتر ورقه شما (هم پا با مواقعی از استثنائات) به عبارتی تیتر گزینه تارنما شما در نتیجه ها جستجوست و در فیض او‌لین تجارب استفاده کننده از تارنما شما به حساب آورده می شود. حتی در حالتی‌که سایت شما در مرتبه های بسیار بالای نتیجه ها کاوش قرار داشته باشد، یک تیتر بد میتواند موجب عدم کلیک یوزرها بر روی آن خواهد شد.

2. مرورگرهای اینترنت
تیتر شیت در بالای مرورگر اکران داده گردیده و در هنگام گشوده شدن یکسری تب، بر روی تب ها مشاهده می شود. عنا وین معمولی، قابل تفکیک و دارنده کلمه ها کلیدی میتواند موجب خواهد شد که یوزرها وبسایت شمارا در میان یکسری تب گشوده گردیده از دست ندهند.

3. شبکه‌های‌اجتماعی
برخی از وبسایت ها، مخصوصا شبکه‌های‌اجتماعی از تیتر ورقه در اکران لینک و پیوند های به اشتراک نهاده گردیده از سایتتان به کار گیری می نمایند.

اعتنا داشته باشید که بعضا از شبکه‌های‌عمومی مانند فیسبوک و توییتر دارنده متا تگ های مخصوص خویش برای اکران وبسایت ها میباشند. از جمله شما میتوانید با استعمال از متا تگ های OG تیتر گوناگون و بلندتری را برای اکران وب سایت در هنگام اشتراک گذاری در فیسبوک در حیث بگیرید.

به چه شکل تیتر برگه عالی و مبتنی بر با بهینه سازی بنویسیم؟
به جهت عنایت بالای تیتر کاغذ در بهینه سازی تجارب کاربری، تایپ کردن مطلوب آنان کاری معدود زحمت البته بسیار اثر گذار در seo میباشد. درپی به ذکر نکاتی در سئو تیتر ورقه برای موتورهای کاوش می‌پردازیم.

1. مراقب ارتفاع تیتر شیت باشید
در صورتیکه تیتر برگه وب سایت خیلی بلند باشد، موتورهای کاوش ممکن میباشد آن را هم پا با سه نقطه در حاصل کاوش اکران داده و بخش های مهمی از آن را حذف نمایند. با اینکه سفارش ما و اکثر کارشناسان بهینه سازی تولید محدودیت 60 کارامتری برای تیتر شیت میباشد، البته در حقیقیت واحد سنجش محدودیت 600 پیکسل بوده و این مورد انتخاب ماکسیمم کاراکترهای تیتر شیت را یه خرده بغرنج می نماید.

برخی از کاراکترها پهنا بیشتری دارا هستند. مثلا کاراکتر “ت” ارتفاع بیشتری نسبت به کاراکتر “ا” دارااست. در شرایط کلی در صورتی‌که از لغت ها انگلیسی در تیتر شیت استعمال می‌کنید، عالی میباشد آنان‌را با حروف خرد تایپ نمائید. همینطور پارتیشن | نسبت به – پهنا کمتری را اشغال می نماید.

اعتنا داشته باشید که حتی با وجود منطقی بودن تیتر برگه وبسایت، ممکن میباشد که گوگل عنواین متفاوتی را در حاصل کاوش اکران دهد. از جمله گوگل برخی اسم مارک وبسایت را به انتهای تیتر برگه در نتیجه ها کاوش اضافه می نماید.

در اینگونه موقعیت ارتفاع تیتر ورقه احتمالا بلند خیس از 600 پیکسل گردیده و گوگل با هم تارنما شما‌را با سه نقطه اکران خواهد بخشید. به دنبال همین مقاله توضیح خوا هیم اعطا کرد که چه‌گونه از مجدد نویسی تیتر صفحه ها بوسیله موتورهای کاوش دوری کنیم.

به خاطر داشته باشید که تیتر بلند خیس در شبکه های عمومی ممکن میباشد که بازدهی بیشتری داشته باشند، همینطور بعضا از عنا وین به خودی خویش بلند می باشند. کوتاه کردن تیتر کاغذ سبب اکران خوب آن در نتیجه ها کاوش میشود، ولی بلند بودن آن موجب جریمه وب سایت نمیشود. در اینگونه قوانینی خویش را مکان استفاده کننده گذارده و از لحاظ آن ها به قضاوت بپردازید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 97 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 12:08


هوش MUM از یک سری ابتکار عمل ساخته شده میباشد. در یک نوشته‌ی علمی آموزش سئو تحقیقاتی، گوگل به یک سبک تعدادی وظیفه ای واحد، که توان اجرا بهتر تمامی ی امور را داشته باشد اشاره کرده و آن را چالشی دیدنی می‌پندارد.

هوش MUM ولی می تواند در هر قسمت از وظایفی که اعمال میدهد، لهجه طبیعی آدم را پردازش نماید و با تحقیق و تحقیق مستندات، تفاوت در میان هر نوع لهجه را تشخیص داده و در فیض، برای پرسشی که مطرح گردیده یا این که به لهجه مبدا و یا این که به هر گویش دیگری، جواب و جواب هایی با نقطه پايان گشوده ارایه کند. این‌شیوه از تبادل داده ها را در هوش لمدا LaMDA، سراغ داریم که گفتگویی با بی غایت گزینش را در مکالمه دو یا این که تعدادی طرفه به ارمغان میاورد و می تواند هر لحظه با تغییر و تحول قضیه دعوا، پاسخ مرتبطی داده و فضای تعاملی جذابی را رقم بزند.

بیایید به خودمان و معاش آدم ها برگردیم، در طی هجرت کنیم و صحیح به محلی برسیم که دو آدم اول راهی برای رابطه کلامی با یکدیگر پیدا کردند. آغاز آهنگ و اصوات بود و بر مبنای نوع و صورت صدایی که بلند میشد، متوجه خواسته هم گردیده و آنگاه خاطر گرفتند آن را طراحی برنامه و نظم ببخشند. در سریال SEE میبینیم که چطور بشر نابینا میتواند با حواس و صدالبته صدایی که در چنگ دارااست به نزاع برود، طبیعت را به زانو دراورده و کیلومترها زمین را بپیماید تا به اهدافی که میخواهد رسد. هوش MUM نیز امروز، پیشین آدم های اول میباشد و میتواند در عوض چیزی که دنبال می نماید، به هر زبانی بیابد و یا این که زبانی برای ارایه مطلوب آن ساخت نماید. این هوش کارامد توانسته خطاها و مسایل بخش اعظمی را با خصوصیت های “چندین وظیفه ای” و “راهکار های یک دست” که به عبارتی دانشنامه ی داده های بدست آورده اش میباشد، حل کند.

فعلا که‌این نوشته‌ی‌علمی را می‌خوانید، هوش MUM در اکنون یادگیری و کاوش در کل لهجه ها و تمدن ها میباشد. مستندات و داده های در دسترس را خاطر می‌گیرد و در چیزی که ما اسم آن را “ذهن” میدانیم، با نام سیستم ” راه‌حل های یکدست” حفظ می نماید تا بتواند در لحظه، به یک درخواست با تعدادی طرز به طور همزمان، جواب دهد.

دیگر سوال های به یک پاراگراف با آرم “؟” محصور نخواهند شد، بلکه MUM به یک جمله از جانب استفاده کننده کاوشگر به ذکر داده ها میپردازد و این جواب ها، به طور طبیعی چیزی وجود ندارد که بخواهیم با یک لینک و پیوند و یا این که Snippet، رفع بازگشت گردیده بنامیم. MUM جواب هایی بصورت اوراق ارایه می نماید و در صورتی بخواهیم یه خرده معمولی خیس تشریحش کنیم، سوال های و واژه و کلمه هایی که بدنبال پاسخ میباشند، بصورت مشورت کردن، سفارش و یا این که چاره جواب داده میشوند.

در سیستم MUM، با جستجوهای بغرنج و زمان بر ( Long Form Question Answering )، پاسخی که اخذ می‌گردد وقتگیر و تعدادی وجهی میباشد. ( paragraphs information, multiple subtopics ).

آیا ما داریم درباره مصاحبه بشر با آدم حرف می‌کنیم؟ موقتی خیر، ولی در مقابل شما، به طور طبیعی یک دانشمند با اطلاعاتی به حجم تاریخ انسان، آن هم بصورت چندین وظیفه ای قرار گرفته میباشد.

پاسخی که MUM به ما می‌دهد فقط یک پاسخ آخری وجود ندارد و این بقدری جذاب میباشد که حتی نوع پرسش شمارا به معضل می‌کشد و درصورتی که یک پرسش نسبتا غیر قابل درک بپرسید یا این که MUM تشخیص دهد که می قدرت داده های بیشتری را نیز در حیث گرفت، آن‌گاه ملاحظه کنید چه چیزی قسمت تان می‌گردد :

گوگل میتواند در این مورد به شما یاری دهد، ولی بر طبق جستجوهای متفکرانه ای که شکل می‌گیرد، موردنیاز میباشد طول کوه، معدل دما در فصل پاییز، دشواری مسیرهای پیاده روی و امکانات مطلوب برای به کارگیری را کاوش نمائید.

درین گزاره دیدیم که گوگل پیش از جواب به قضیه، عنوان ها دیگری را نیز توصیه میدهد که قسمت عمده آن مرتبط با آپ تو دیت بودن داده ها و بی نقص بودن تنوع اطلاعات میباشد. زنگ خطری برای اینترنت مستر و دارای تخصص seo و همچنین آفریننده محتوا، تا به مکان ارایه یک مقاله لبریز پیچ‌و‌تاب، با انبوهی از پیشگفتار چینی ها و عبارات کلیدی متفاوت، نیازهای مهم و جواب های متمرکز را برای کاربر طراحی کنند.

درحال حاضر بیایید سوالی از MUM بپرسیم که جواب آن بسیار سرانجام ساز میباشد و به طرز صورت دهی به نوع محتوا نویسی و ساخت‌و‌ساز آن اشاره دارااست.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 147 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 12:12


وجود تیتر های شیت غیر وابسته در وبسایت موجب میشود که موتورهای آموزش سئو کاوش محتوای آنان را خوب شعور کرده و آن‌ها‌را ارزشمندتر بدانند، همینطور این قضیه موجب ارتقاء نرخ کلیک نیز می‌شود.

در تارنما هایی که دارنده یکسری هزار ورقه می‌باشند، احتمال تکراری نبودن تیتر بعضا از صفحه ها بسیار نادر میباشد، البته با این وجود سیستم های مدیر محتوای امروزی این قابلیت و امکان را دارا‌هستند که تیتر هر ورقه از وبسایت، غیروابسته باقی بماند.

مثلا چنانچه در تارنما خویش دارنده هزاران برگه از محصول ها بوده و دیتابیسی از اسم ها ودسته بندی های هر مال را در چنگ دارید، میتوانید از این دیتابیس به کارگیری کرده و الگوی تیتر برگه هر فرآورده را به صورت “اسم فرآورده – اسم گروه | اسم مارک” انتخاب نمایید.

حتما از عناوین پیش فرض مانند منزل یا این که شیت تازه در صفحه ها تارنما به کارگیری نکنید، چرا‌که استعمال از آنان موجب ساخت و ساز محتوای تکراری در وب سایت می شود. به علاوه این سیرتکامل صفحه ها موجب کاهش نرخ کلیک می گردند.

4. لغت ها کلیدی اساسی را در اولِ تیتر کاغذ قرار دهید
طبق آزمایشاتی که بوسیله تارنما دارای اعتبار MOZ انجام یافته میباشد، فیض گرفته گردیده که وجود لغت ها کلیدی در اولِ تیتر شیت موجب بهبود جايگاه آن در حاصل کاوش شد‌ه‌است.

همینطور تحقیقاتی که در موضوع تجربیات کاربری انجام شده آرم از این داراست که یوزرها معمولا چندین واژه نخستین تیتر برگه را مشاهده و نسخه برداری می نمایند. بدین دلایل سفارش می شود که مهم ترین لغت ها کلیدی مربوط به هر برگه را در اولِ تیتر قرار دهید. برای مثال از به شغل بردن تیتر کاغذ ای با الگوی ذیل پرهیز کنید:

اسم مارک – مجموعه مهم فرآورده – تیم فرعی فرآورده – اسم متاع

5. از امتیازات اسم مارک خویش فایده ببرید
در‌حالتی که مارک شما شناخته شد‌ه‌است، آن را در تیتر برگه به عمل ببرید. این عمل به ارتقاء نرخ کلیک صفحه ها وب سایت امداد متعددی می نماید. سفارش میکنیم که اسم مارک خویش را در انتهای تیتر برگه قرار دهید.

با این اکنون استثناهایی مانند ورقه اساسی یا این که شیت درباره ما تارنما وجود داراست که شاید بخواهید سیاست متفاوتی را در آنان دنبال فرمایید. همانگونه که گفته شد، ممکن میباشد که گوگل به طور خود کار اسم مارک شما‌را تحت عنوان کاغذ بیفزاید.

6. یوزرها را تحت عنوان مخاطبین تیتر کاغذ در لحاظ بگیرید
با اینکه تیتر شیت در seo اساسی میباشد، ولی به خیال داشته باشید که اولی مقصود شما در تایپ کردن آن باید جلب لحاظ یوزرها باشد، زیرا آن ها می باشند که در غایت محتوای وبسایت شمارا عالی تحلیل نمایند.

بدین ترتیب در هنگام تایپ کردن تیتر کاغذ به قضیه تجربیات کاربری اعتنا متعددی نمایید و در کنار این موضوع، باصرفه یودن و به کار گیری از عبارات کلیدی در آن را در حیث داشته باشید.

تیتر کاغذ او‌لین پل ارتباطی دربین شما و یوزرها میباشد و زمانی آنان تیتر تارنما را در حاصل کاوش مشاهده می نمایند، این تیتر باید کارکشته ترین پیام ممکن را به آن ها منتقل نماید.

6. بعداز نشر برگه نیز دست به سئو دوباره تیتر برگه بزنید
وبسایت شما مطمئنا در چندین از عبارات کلیدی دارنده سکو بهتر البته معیار کلیک پاره ای باشد. تغییر و تحول تیتر و متا دیکریپشن اینگونه صفحه های قادر است به ارتقا کلیکی آن یاری متعددی نماید.

اعتنا داشته باشد افزودن عبارتی مانند شایسته ترین و یادگرفتن تصویری به آغاز یا این که انتهای یک مقاله فراگیری شاید تغییری در سکو آن ساخت‌و‌ساز نکند، ولی در ارتقاء نرخ کلیک آن مفید میباشد.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 169 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 12:26


خب، عالی میباشد از همین آغاز بدانید که سوای عبارات کلیدی seo، استراتژی محتوایی آموزش سئو و باصرفه‌سازی اینترنت‌وبسایت‌تان خط مش به جایی نخواهد موفقیت. از هر لحاظ که فکرش را بکنید، عبارات کلیدی برای توفیق یک اینترنت‌وب سایت مورد نیاز و ضروری میباشند. لغات کلیدی نقش مهمی در پیوند بیلدینگ، جذب ترافیک و ارتقا فروش آنلاین اینترنت‌وبسایت‌ها جاری ساختن می‌نمایند. صراحت دارد که شما می توانید هر عبارتی را تحت عنوان واژه و کلمه کلیدی تعیین فرمائید، البته مطمئن باشید برای تعیین لغات کلیدی بایستی استراتژی هدفمندی را پیش بگیرید.

شما بایستی با استیناف لغت ها کلیدی بفهمید که یوزرها کدام کلمه و واژه‌ها را بیشتراز لغت ها مترادف خویش کاوش می‌نمایند و ابداً غرض‌شان از جستجوی اینگونه عباراتی چیست. با تدبیر از این داده ها میباشد که شما میتوانید استراتژی بازاریابی موتورهای جستجوی خویش را به صدق اپ‌ریزی نمائید. در‌این مقاله عملکرد کرده‌ایم تا گونه های کلمه ها کلیدی بهینه سازی را با تمرکز بالایی از یکدیگر تفکیک کرده و مفاد استعمال از هر کدام را با نمونه‌هایی کاربردی ذکر کنیم،

لغت ها کلیدی بهینه سازی به تعدادی گروه تقسیم می شوند؟
در کل می‌اقتدار اعلام‌کرد عبارات کلیدی بهینه سازی به دو گروه User Intent و Search Volume تقسیم‌بندی می شوند که هرمورد، پایین تیم‌های خاص خویش را دارا هستند. میزان تقسیم‌بندی کلمه ها کلیدی بهینه سازی در‌این مجموعه‌بندی بر طبق مفاهیم متبوع یوزرها موتورهای کاوش و تعداد دفعات جستجوی عبارات میباشد.

تقسیم‌بندی عبارات کلیدی مبتنی بر User Intent
لغت ها کلیدی User Intent، در واقعیت بیان‌کننده قصد و نیّت یوزرها از کاوش در وب میباشد. به عبارتی‌سیرتکامل که میدانیم یوزرها با هدف ها متنوعی به اینترنت‌وبسایت‌ها رمز میزنند. توده‌ای برای قرائت خبر ها روزمره و توده‌ای برای اخذ یک خدمت یا این که مال؛ برخی برای یادگیری امر پخت یک خوراک و برخی دیگر برای داخل شدن به کانال‌های اجتماعی از موتورهای کاوش به کار گیری می‌نمایند. در واقعیت می‌اقتدار اذعان کرد که همگی یوزرها به طور تقریبً سه غرض کلی برای کاوش در وب دارا هستند که‌این هدف ها در پوسته سه نوع کوئری کاوش User Intent نمایان می شود.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 91 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 12:29


1. نظارت کلمه ها کلیدی
او‌لین گام در بهینه سازی ماهر، انتخاب مقصود و جستن عبارات کلیدی مربوط آموزش سئو به آن میباشد که بوسیله یوزرها بیشتر از تمامی گزینه کاوش قرار می‌گیرد. شما اولیه قضیه دستیابی وکار خویش را گزینش فرمائید و بعد از آن کلمه ها کلیدی مربوط به آن را گزینش کرده و بعد از آن بیشترین واژه کلیدی که بوسیله یوزرها کاوش میشود را مشخص و معلوم فرمایید. در واقع برروی کلماتی بایستی سپرده گذاری فرمایید که سبب ورود یوزرها بیشتری به وبسایت شما می‌شود.

2. محاسبه وب سایت رقبا
وب یک بازاررقابتی گرانقدر و شدید میباشد. مطمئن باشید موسسات دیگری هم وجود دارا هستند که برروی لغت ها کلیدی که مدنظر شما میباشد، سپرده گذاری کرده اند و توانمند خیس از شما میباشند. بعداز اینکه غرض و لغت ها مهم را گزینش نموده اید، می بایست وبسایت های حریف خویش را پیدا نمایید. استراتژی آنها را پیدا نمائید و ارزیابی نمائید. مهم ترین موردی که میتواند به شما یاری دهد، نقاط ضعف آنان میباشد که یک مجال استثنایی برای پیشی به دست آوردن از رقیبان میباشد. این دومی مرحله و یکی‌از فرآیند ابتدایی ولی اصلی بهینه سازی متخصص است که بایستی اجرا خواهد شد.

3. لینک و پیوند بیلدینگ
لینک و پیوند بیلدینگ را می شود به دو وضعیت تعریف‌و‌تمجید کرد: بک پیوند از وبسایت های دیگر و ساخت و ساز پیوند های داخلی در بین صفحه ها. گوگل براساس الگوریتم پنگوئن خویش، به بک لینک و پیوند های ورودی از وبسایت های دیگر حساس میباشد و آن هایی را که مبادرت به خرید پیوند یا این که تبادل می نمایند را گزینه جریمه خویش قرار میدهند. بک لینک و پیوند هایی از حیث گوگل و بهینه سازی ماهر دارنده بها می باشند که از وبسایت های پربازدید و به خاطرمحتوای خوب به تارنما شما وارد شوند مانند پست مهمان یا این که شبکه‌های‌مردمی.

همینطور ساخت و ساز پیوند میان صفحه های منجر می‌گردد که ارتباطی فی مابین آنها نگهداری شود و ربات گوگل هر وهله که کاغذ ای را گزینه پیمایش قرار می‌دهد، پیوند های داخلی و صفحه ها را نیز دوباره پیمایش می نماید.

4. ساخت و ساز محتوا
ساخت‌و‌ساز محتوا امروزه شایسته ترین و ارزانترین نحوه برای بهبود سکو وبسایت در seo حرفه‌ای است. در واقع گوگل به وب سایت هایی که از ایجاد محتوای یکتا به کار گیری می نمایند، امتیاز بالاتری نسبت به آن هایی که از مطالب اسکن به کارگیری می نمایند، می‌دهد.

5. تکثیر روزنامه ایمیلی
تکثیر مجله ایمیلی به طور هفتگی منجر رابطه همیشگی مارک شما با کاربرانتان می‌گردد. بازاریابی ایمیلی که اسم دیگر آن است، یکی اقدامات بهینه سازی متخصص است، در واقع ارسال پست الکترونیک به اعضای لیست میباشد تا بتوان با اشخاصی که آدرس اینترنتی خویش هرروز محاسبه می نمایند، یک رابطه دائمی داشته باشیم. هنوز جذاب میباشد که بدانید که ارسال خبر نامه با به کارگیری از بازاریابی آدرس اینترنتی، یکی‌از شایسته ترین شیوه های تصاحب کردن بک پیوند میباشد. خبر نامه میتواند مشمول واپسین مقاله ها، نظرسنجی، مطالب کوتاه آموزشی و غیره باشد که اثر فوق العاده ای درسئو حرفه‌ای داراست.

6. بهینه سازی محلی
بهینه سازی محلی، یکی‌از مهم‌ترین تکنیک های بهینه سازی ماهر میباشد که امروزه تاکید بیشتری برروی آن می‌شود، یعنی اکران وبسایت براساس شرایط کاوش کننده. در شرایطی‌که سایتی براساس بهینه سازی محلی باصرفه گردیده باشد، در صورتی کاربری که مجاورت دکان آنها است و واژه کلیدی مربوط به آن را در گوگل کاوش نماید، تارنما آنان به جهت اینکه مجاورت حالت مخاطب میباشد، آرم داده گردد.

7. بهینه سازی گوشی
با دقت به ارتقاء به کارگیری از ابزارهای هوشمند مانند موبایل و تبلت، seo وب سایت برای تلفن همراه امروزه از نگاه گوگل، التفات متعددی پیدا نموده است. سئو گوشی که از موردها بهینه سازی ماهر، یعنی seo صفحه ها وب سایت که به صدق در آن نماد داده شوند و از این رو منجر ارتقاء سکو وبسایت و اکران سریع آن در جستجوی گوشی می‌شود.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 216 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 12:04


به‌روزرسانی هسته الگوریتم گوگل چیست؟
اذن دهید همین‌جا رازی را به شما بیان کنم؛ الگوریتم جستجوی گوگل به صورت آموزش سئو معدل روزمره ۹ توشه به‌روزرسانی می گردد!

ولی در صورتی‌که توجه کرده باشید این وسعت انبوه از به‌روزرسانی‌های روزمره مداقه چندانی ندارند و سروصدای متعددی هم نمی‌نماید. در مقابل این به‌روزرسانی‌های خرد، به‌روزرسانی‌های دیگری هم می باشند که یا این که به‌شکل یک الگوریتم نو به الگوریتم مهم هستۀ گوگل سنجاق می گردند و وظایف خاصی بر عهده دارا‌هستند (مثل پاندا و پنگوئن) یااینکه تنهاً یک آپ دیت اساسی می باشند که حق تقدم‌بندی فاکتورها و سیگنال‌های تاثیرگذار را تغییر و تحول می دهند.

فلوریدایی که امروز می خواهیم درباره آن کلام کنیم از نوع به روز هسته و در واقع تغییراتی میباشد که در الویت‌بندی فاکتورهای درجه‌بندی جاری ساختن گردیده، تا یوزرها به شایسته ترین نتیجه ها برسند.

اعتنا فرمایید که، میان ۲۰۰ تا ۵۰۰ فاکتور و سیگنال در جايگاه‌بندی نتیجه ها کاوش تاثیرگذارند و هنگامی به‌روزرسانی از نوع هسته ایفا می شود، درجۀ مداقه تعداد متعددی از این فاکتورها تغییر و تحول می‌نماید.

از جمله؛ ۵۰ فاکتور اثر گذار التفات کمتری پیدا می‌نمایند و ۶۰ فاکتور به التفات‌شان افزوده میشود.

 

در حالتی‌که گوگل اطلاعاتی درباره به‌روزرسانی‌های هسته الگوریتم خویش منتشر می کرد می بایست اینگونه بیانیه‌های فرضی را می‌خواندیم:

ما درین به‌روزرسانی سکو التفات کلید‌کلمه و واژه در تگ‌های H1 پنج درصد اضافه کردیم، قیمت داشتن HTTPS را به ۱۸ درصد ارتقاء دادیم و به عنایت وجود تصویر فی مابین متن  نیز ۱۰ درصد اضافه کردیم.

هرچند این یک بیانیه بی آلایش و ذهنی میباشد البته به شعور به‌روزرسانی هسته الگوریتم یاری می‌نماید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 11:57


۱- برجسته‌خیس شدن هوش تصنعی در seo
این روز ها خبر ها بسط تکنولوژی بر شالوده هوش تصنعی و مصنوعی آموزش سئو زیاد شنیده می گردد. موتور جستجوی گوگل هم درین حوزه حرفی برای بیان کردن داراست. هوش تصنعی درین موتور کاوش بر محور الگوریتم رنک برین میباشد.

کارشناسان گوگل جزییاتی درباره ی این مورد افشا نکرده‌اند، ولی اکثری از کارشناسان بهینه سازی معتقدند که گفت و گو نظارت تجربیات‌ی کاربری از حق تقدم‌های اصلی گوگل در تغییرات پیش رو میباشد. به این ترتیب فاکتور بازه زمانی مجال ماندن استفاده کننده در اینترنت‌وبسایت شما پاره ای التفات بیشتری نسبت به گذشته پیدا می‌نماید.


۲- پرورش جستجوی صوتی و کمرنگ کردن جستجوی متنی

به لطف وجود ابزارهایی مثل Google Assistant، السکای آمازون و ابزار siri در اپل جستجوی صوتی نسبتا به قبلی محبوبیت بیشتری پیدا نموده است.

برای جانماندن از این تغییر و تحول خوب میباشد متن‌ها محتوای اینترنت‌تارنما را به سمت جمله ها معمولی و عامیانه‌خیس پیش ببرید. به ساختار جملاتی که در حرف‌های عامیانه به کار گیری می گردد اعتنا نمائید و از آن‌ها یاری بگیرید.


۳- سازش در تلفن همراه، خطری برای جايگاه‌ی اینترنت‌تارنما‌های ناسازگار
در سال ۲۰۱۹ گوگل با ساخت ایندکس گوشی – فرست (mobile-firest indexing)، به همگان اظهار کرد که به سازش پیاده سازی در شرایط تلفن همراه التفات ویژه میدهد. طبق گزارش‌های جانور در اینترنت‌وبسایت cnbc در سال ۲۰۲۵ حدود ۳/۴ از یوزرها جهان برای کاوش به گوشی خویش متکی می‌باشند.

این گزارشات علامت‌دهنده‌ی ارتقاء واحد سنجش اینترنت‌گردی با تلفن همراه در آتی‌ی مجاورت میباشد. به این ترتیب داشتن ساختار مطلوب، صفحه ها لبریز سرعت، اذن دسترسی به ربات‌های گوگل در وضعیت گوشی عنایت ویژه‌ای دارا هستند.


۴- تغییر تحول جايگاه‌ی تارنما با رعایت اصول سه گانه گوگل در چگونگی محتوا
چگونگی محتوا یکی‌از مهم ترین فاکتورهای بهینه سازی میباشد که گوگل بارها و بارها به آن تاکید میباشد. درین دربین اصول سه‌گانه‌ی گوگل مشتمل بر “خبرگی، دارای اعتبار بودن و رعایت سپرده” در مقاله‌ها سبب ساز می گردد که محتوای شما کیفیت خوب شناسایی خواهد شد.

در مقاله‌ها قبل راجع‌به تایپ کردن محتوای بهینه سازی گردیده سخن کردیم که میتوانید به آن رجوع کنید. همینطور شناسایی پرسونای استفاده کننده، پیداکردن هدف ها کلیدواژه‌های کاوش گردیده و تشکیل داد محتوای دلخواه استفاده کننده، قادر است شما‌را درین مسیر کمک کند.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 101 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 12:13


فعلا که شما وضعیت جستجوی مرتبط برای تارنما خویش را کشف آموزش سئو نموده اید و در هم اکنون به دست آوردن ترافیک متناظر آن را برای وب سایت خویش می باشید، می‌توانید با تحقیق حریف های خویش استراتژی های جدیدی را بگیرید و این که بفهمید چه‌طور کاوش ها مبتنی بر فرصت و جای تغییر و تحول می نمایند یا این که چگالی لغات کلیدی به چه شکل تهیه گردد؟

لغت ها کلیدیِ حریف
ممکن میباشد شما عبارات کلیدی متعددی را گرد آوری نمائید. چه طور میدانید که در صدر با کدام یک کدام از فعالیت نمائید؟ یک ایده عالی این میباشد که آغاز عبارات کلیدی اصلی با وسعت جستجوی بالایی را پیدا فرمائید که حریف های شما نتوانسته اند برای آن رنکی پیدا نمایند. در طرف دیگر سکه میتوانید مشاهده کنید حریف های شما با چه کلمه ها کلیدی رنک گرفته اند و آنان را در حق تقدم خویش قرار دهید. او‌لین ایده هنگامی بسیار بدرد میخورد که از حریف های خویش عقب می باشید و می‌خواهید در بعضا نصیب ها مجال از دست رفته خویش را جبران نمایید، در‌این هم اکنون استراتژي دوم وضعیت تهاجمانه داراست که شمارا در حالت رقابت سنگینی قرار می‌دهد که رقبای شما اکنون به نیکی آن را ایفا می‌دهند.

لغات کلیدی مبنی بر فصل
اگاهی در زمینه‌ی ترند های هر فصل می‌تواند یک مزیت فوق العاده برای استراتژی محتوای شما باشد. مثلا کسی در فصل تابستان در وب درپی بالتوی پشمی نمی‌گردد اما خیلی ها در ادامه تی‌شرت و خرقه های تابستانه میباشند و یا این که در شهریور ماه پیش از استارت مکتب اکثری در ادامه اسباب التحریر میگردند. شما می‌توانید محتوای خویش را از گذشته مهیا نمایید و در طول مطلوب آن را نشر دهید و بدین شکل فشاری برای به موقع مهیا سازی محتوا به شما نمی آید.

عبارات کلیدی بر طبق حوزه‌
شما می‌توانید به صورت استراتژیک یک جای خاص را مقصود قرار دهید به‌این شکل که لغات کلیدی خویش را بر طبق شهر، استان و یا این که میهن در Google Keyword Planner محصور نمایید، یا این که خویش شما در بخش «interest by subregion» در Google Trends این داده ها را تحلیل فرمایید. استیناف در خصوص بخشها جغرافیایی قادر است به شما در بهبود محتوا یاری دهد و ریلکس خیس بتوانید مشتریان خویش را پیدا نمایید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 91 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 12:18


یکی‌از دیگر از معیارهای کلیدی توفیق در تشکیل داد بک پیوند، تعداد دامنه هایی آموزش سئو میباشد که به تارنما شما اشاره می نمایند، این زمینه حتی بیشتر از تعداد مجموع بک پیوند ها هم مداقه دارااست. مطالعات انجام یافته، رابطه واضحی را در میان تعداد دامنه های لینک و پیوند دهنده و سکو های فراتر نماد میدهند. ساخت و ساز بک لینک و پیوند در دامنه های متنوع می بایست بخشی از استراتژی شما در پیوند بیلدینگ باشد.

با استعمال از تب referring domains ابزار Backlink Analytics در SEMrush میتوانید تعداد دامنه های مخصوص به شخصی که به وبسایت شما پیوند میدهند را ببینید.

رابطه موضوعی
مدام درپی بک لینک و پیوند از وب سایت‌هایی باشید که زمینه آن‌ها با وبسایت شما مرتبط میباشد. مثلا، در حالتی‌که یک وبسایت در مسئله مسافرت فعال‌سازی می‌کنید، بایستی بیشتر لینک و پیوند هایی را که به دست می‌آورید از وب سایت های مربوط به حوزه هجرت باشند. وب لاگ های در مورد مهاجرت احتمالا جز شایسته ترین بک لینک و پیوند های ممکن برای شما باشند.

تارنما‌ها معمولاً به آن‌هایی که قضیه مشابهی با آنان دارا هستند لینک و پیوند می دهند، خیر آن‌هایی که مرتبط نیستند. با این اکنون، داشتن پیوند هایی از وب سایت های با موضوعات دیگر، به شرطی که آن لینک و پیوند ها طبیعی و منطقی باشند، اشکالی ندارد. صرفا مقصود این میباشد که اکثریت لینک و پیوند ها از وب سایت های با مورد مشترک باشند.

ولی از چه تاکتیک‌های خاصی می اقتدار برای ساخت و استحصال لینک و پیوند‌های با آتوریتی بالا به کار گیری کنیم؟ مفاد آیتم عشق و علاقه ما عبارتند از:

ارتباط ها همگانی دیجیتال (Digital PR)
اشاره فارغ از لینک و پیوند به اسم مارک
پیوند سازی با تولید منابع
موج سواری خبری (Newsjacking)
تاکتیک‌های مفید بخش اعظمی وجود دارا هستند که میتوانید از آنان برای ساخت و ساز بک پیوند‌های بهتر استعمال فرمائید. تنوع بخشیدن به بک پیوند های تارنما شما نیز می بایست در حق تقدم باشد.

تاکتیک شماره 2 سئوی آف پیج: برندسازی
این یک حقیقت محض میباشد که گوگل به برندها امتیاز بالایی میدهد.

برندسازی می بایست خیر صرفا قسمت مهمی از استراتژی بازاریابی شما، بلکه می بایست بخشی از رویه شما به سئوی آف پیج را تشکیل دهد. توشه دیگر تاکید می‌کنیم که کلیه اینها با داشتن اعتبار فراتر، هم در نزد یوزرها و هم در نزد موتورهای کاوش مرتبط میباشد.

ولی چه گونه برندسازی با استراتژی سئوی شما تلاقی می نماید و معیارهای استحصال توفیق درین حوزه چیست؟

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 93 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 13:58


ابدا نیاز به تذکر وجود ندارد و همگی‌ی ما میدانیم که بازرسی آموزش سئو و گزینش واژه و کلمه کلیدی چقدر اساسی میباشد. البته در صورتی کلمه ها کلیدی صدق تعیین نکنید، پیوند‌های غلط را از وب سایت‌های دیگر جذب می کنید.

” اینکه پیوند‌های کاغذ با مورد و عبارات کلیدی مرتبط باشد، ادله اساسی تقویت سئو اینترنت‌تارنما شما میباشد.”

واژه کلیدی مهم 40 درصد از سئوی داخلی را تشکیل می دهد. به این ترتیب در صورتی میخواهید ترافیک ارگانیک داشته باشید می بایست لغت ها کلیدی مربوط به مسئله و تخصص خویش گزینش نمایید. این لغات می بایست به سوال های فرضی یوزرها و مخاطبین شما مجاورت باشد.

وب سایت خویش را از جریمه‌ها و یا این که اصطلاحا پنالتی‌های گوگل نجات دهید
بک‌لینک و پیوند‌ها حقیقتا اساسی و تاثیرگذار می باشند. البته ممکن میباشد فیض‌ی عکس هم داشته باشد. مدام عملکرد نمایید وب سایت خویش را از جریمه‌های گوگل به دور فرمایید. به طبع بک‌پیوند‌ها را برای offpage seo خویش تجزیه و ارزیابی فرمایید تا مشخص و معلوم خواهد شد کدام لینک و پیوند اثر گذار و کدام لینک و پیوند خطرناک میباشد.

با اینترنت‌وبسایت‌های دیگر شرکت کردن و تعامل داشته باشید
Guest blogging موثرترین راه و روش برای ساخت بک‌لینک و پیوند‌های do follow با کیفیت میباشد. شایسته ترین نحوه برای بهبود سئو فرنگی سوای اخذ امتیاز منفی میباشد.
تعامل با وب سایت‌های دیگر چه دستاوردهایی دارااست؟
1. سبب ساز ارتقاء اعتبار شما می گردد
2. ترافیک ارجاعی بیشتری خواهید داشت
3. در تشکیل داد لینک و پیوند امداد می‌نماید
4. موقع تایپ کردن پست برای وب سایت‌های دیگر، زیاد تارنما خویش را تبلیغ نکنید و ارجاع ندهید.
5. محتوای خوب تحت عنوان مهمان مهیا نمائید و شایسته ترین خویش را به اکران بگذارید.

سئو آف پیج گفت و گو تخصصی و عظیم‌ای میباشد که در آجل آن را بیشتر آیتم رسیدگی قرار خوا هیم اعطا کرد. سوال های خویش در زمینه‌ی هرکدام از مورد ها آورده شده را در قسمت نظرها برای ما بنویسید تا در سریعترین مجال ممکن به آنان جواب دهیم.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 95 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 12:08


تعیین کلمه و واژه کلیدی مطلوب برای محتواهای باطن تارنما یک اصل آموزش سئو بسیار اساسی بهینه سازی وبسایت میباشد که قطعا می بایست در تعیین آن توجه کافی داشته باشید. لغت ها کلیدی که برای محتواهای باطن وب سایت شما تعیین میشوند در واقع مسیر ورود یوزرها به تارنما شما‌را معین می‌نمایند. شما می بایست تلاش نمائید عبارات کلیدی را تعیین نمایید بیشترین تعداد کاوش را دربین یوزرها دارا‌هستند. تعیین واژه کلیدی در اصول seo تارنما از مداقه متعددی برخوردار‌است، این اصل میگوید که شما خیر فقط می بایست یک واژه کلیدی با بیشترین کاوش را گزینش فرمائید بلکه می بایست به‌اندازه کافی از آن در محتوای خویش به کارگیری فرمایید.

تعداد دفعاتی که شما بایستی از واژه و کلمه کلیدی خویش در محتوا به کارگیری نمایید را معمولا با عبارت چگالی کلمه و واژه کلیدی در محتوا معلوم می‌نمایند. چگالی این کلمه و واژه معمولا فی مابین 0.5 تا 1 درصد مجموع محتوا میباشد. اما شما برحسب نیاز و بر پایه ی استراتژی seo و ساخت محتوایی که استعمال میکنید می توانید این چگالی را یه خرده تغییر‌و تحول دهید. در صورتی‌که که برای تعیین کلمه ها کلیدی متناسب با وبسایت خویش با ایراد مواجه گردیده‌اید می بایست بدانید که امروزه تارنما‌ها و قابل انعطاف‌افزارهایی می باشند که لغت ها کلیدی مطلوب را به شما سفارش می دهند و شما میتوانید از آنان به کار گیری نمایید.

به‌روزرسانی وب سایت و اثر آن در seo
یکی اصول بهینه سازی وب سایت که امروزه کمتر گزینه اعتنا قرار می گیرد این میباشد که داده ها و داده‌های جانور در تارنما شما می بایست به‌شکل آراسته و در زمان‌های وقتی معین به‌روزرسانی شوند. هنگامی که یک استفاده کننده عبارت و کلمه و واژه کلیدی خاصی را در گوگل کاوش می‌نماید موتور جستجوی گوگل به‌شکل پیاده سازی شد‌ه‌است که داده ها و داده‌هایی که به‌تازگی منتشر گردیده‌اند را در حق تقدم خویش قرار میدهد؛ براین اساس این قضیه بسیار اصلی میباشد که شما تاریخ نشر داده ها خویش را به‌روزرسانی نمائید و کارایی نمائید یک وب سایت به‌روز داشته باشید که یوزرها در هر توشه ورود خویش با داده ها جدیدی مواجه شوند.

نکته مهمی که در به‌روزرسانی وب سایت می بایست به آن اعتنا فرمائید این میباشد که به‌روزرسانی محتوا نمی‌تواند به‌تنهایی اثر گذار باشد و شما بایستی تلاش نمائید لغات کلیدی و همین‌طور تصاویر مستعمل در تارنما خویش را نیز به‌روزرسانی نمائید تا بتوانید سود بهتری را اخذ نمایید. رعایت کردن این اصل معمولی از seo وب سایت قادر است به شما یاری دهد تا برتری خاصی نسبت به بقیه رقبای خویش به دست بیاورید و ورودی تارنما خویش را ارتقاء دهید.


                                                                         اصول seo در طراحی وب

رعایت کردن اصول seo در حین ساخت سایت
برخلاف اکثری از اشخاص که گمان می‌نمایند اصول بهینه سازی تارنما فقط محصور به ایجاد محتوای یونیک و پیوند‌سازی و مسائل این‌چنینی میباشد شما می بایست بدانید که در طول پیاده سازی نیز نکات مهمی وجود دارااست که رعایت کردن آنان میتواند به ترازو متعددی روی seo تارنما شما تأثیرگذار باشد. یک کدام از مهمترین اصول seo، ساخت وب سایت به‌شکل عکس العمل‌گرا میباشد. چنانچه وبسایت شما به شکلی پیاده سازی خواهد شد که در تلفن همراه‌های هوشمند نیز به‌راحتی ایفا گردد شما میتوانید یک وبسایت برخورد‌گرا داشته باشید. گوگل امروزه آلرژی‌های متعددی به برخورد‌گرا بودن وب سایت از خویش آرم میدهد و در سود یک وبسایت برخورد‌گرا قادر است سکو بهینه سازی بهتری داشته باشد.

سرعت بار گذاری وبسایت یک برهان اصلی دیگر در بهبود seo تارنما به شمار میاید. استعمال از تصاویر معدود‌وسعت‌خیس و همین‌طور تایپ کردن کدهای وب سایت به‌شکل باصرفه‌خیس می تواند به معیار متعددی روی سرعت لود تارنما شما تأثیرگذار باشد. در حین ساخت سایت به طبع به تجارب کاربری و UI و UX وبسایت خویش نیز اعتنا داشته باشید و کوشش نمایید نکات مربوط به این مسائل را نیز مدنظر قرار دهید تا درجه تارنما شما از دید بهینه سازی بهبود پیدا نماید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 92 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 11:49


مدام اولی و مهمترین نکته در فراگیری سئو انکر تکست ها توزیع آموزش سئو طبیعی آنها و دوری از با صرفه‌سازی بیشتراز حد یا این که Over Optimization  میباشد. برای طبیعی بودن انکر تکست‌ها طبق راهنمای پایین کار نمایید:

روی انکر تکست‌های exact match تاکید نکنید. از جمله در صورتی اینجانب می خواهم سکو تارنما وبنا را عالی کنم، نباید تمامی جا از انکر تکست «طراحی وب» به کارگیری کنم. این شغل ممکن میباشد سبب ساز اسپم شدن پیوند‌ها خواهد شد.

به نظرم بیشترین وسعت متن لینک و پیوند‌ها را می بایست انکر تکست‌های Branded و Naked به خویش تخصیص دهند.

مراد از انکر تکست Branded این میباشد که تیتر مارک در متن لینک و پیوند مذکور باشد. برای مثال به جای اینکه با عبارت «ساخت وب سایت» لینک و پیوند بدهم، از عبارت «ساخت وب سایت وبنا» به کار گیری کنم.

 

انکر تکست Naked یا این که برهنه مدلی میباشد که در آن در واقع متنی نیست و url برگه به تنهایی وارد میشود. برای مثال به جای اینکه با «طراحی وب» لینک و پیوند بدهم، میگویم برای استعمال از سرویس ها طراحی وب سایت ما به لینک و پیوند پایین مراجعه نمایید:

ساخت وب سایت

 

از انکر تکست‌های همگانی یا این که generic هم استعمال فرمایید. مراد استعمال از لغت ها همگانی میباشد. به عنوان مثال اینجانب به مکان پیوند دادن با عبارت ساخت سایت بیان‌کنم: برای تدبیر از سرویس ها ساخت سایت وبنا اینجا را کلیک فرمایید.

فعالیت دیگری که قطعا بایستی صورت پذیرد، به کارگیری از هم معنی‌ها یا این که عبارت مرتبط به واژه و کلمه کلیدی اساسی میباشد. از جمله اینجانب به جای‌اینکه مدام با عبارت «سرویس ها بهینه سازی» لینک و پیوند بدهم، از این عبارت‌ها به کارگیری کنم: سرویس ها سئو تارنما، سرویس ها seo و سئو سایت و … .

گاهی نیز میتوانیم متن پیوند‌ها را با جزئیات بیشتر بنویسیم. به عنوان مثال اینجانب عوض اینکه مدام با واژه بهینه سازی پیوند بدهم، بیان کنم: برای اگاهی از شیوه ارائه سرویس ها بهینه سازی وبنا به‌این شیت رجوع کنید. و تک تک این پاراگراف را به کاغذ سرویس ها بهینه سازی لینک و پیوند بدهم.

مجموعاَ کلام اساسی این میباشد که استفاده کننده بداند برای دسترسی به مطالبی که می خواهد بایستی به کجا مراجعه نماید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 96 تاريخ : پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 12:18


عملکرد فرمایید متن‌های مقاله ها و معرفی تولیدها خویش را به طور خوانا آموزش سئو و جالب بنویسید. در واقع مطالبی بنویسید که حس می کنید برای کاربر اساسی میباشد و به آنها التفات میدهد. چنانچه کاربر حس نماید که داده ها متبوع وی در نوشته ی علمی شما وجود ندارد، مسلماً به نتیجه ها کاوش برمی‌شود تا بقیه وبسایت‌ها را نظارت نمایید. از این رو میباشد که بعضا از متخصصان محتوا مارکتینگ و seo بر این یقین میباشند که مقاله ها می بایست تا حد قابلیت و امکان بدون نقص و جامع باشد. کار به یکسری نکته ذیل می‌‌تواند تأثیر متعددی روی خوانایی محتوای شما داشته باشد:

همت نمایید محتوای خویش را در پوسته جمله‌های کوتاه و خواندنی بنویسید. درصورتی که تعداد گزاره‌های محتوای شما نادر باشد، شک و تردید نکنید که کاربر رغبتی به قرائت محتوای شما نخواهد کرد.
از عنا وین و زیرعنوان‌های متعدد و جالب امداد بگیرید.
تلاش فرمایید از جدول و لیست‌های نشان‌دار (بولت‌دار) استعمال نمایید.
9. پیوند سازی (پیوند های داخلی و فرنگی) را دور از شوخی بگیرید
یکی مهمترین امور در بهینه سازی داخلی تارنما، لینک و پیوند سازی یا این که پیوند بیلدینگ داخلی (Link Building) صحیح، ماهر و اصلی میباشد. در پیوند سازی داخلی بایستی عملکرد نمایید آن مجموعه از مقاله ها تارنما شما که به یکدیگر مربوط می باشند را به هم متصل نمایید. این عمل از روش انکرتکست یا این که متن لنگر ایفا میگردد. انکر تکست، به عبارتی متنی میباشد که قابلیت کلیک کردن روی آن وجود داراست و زمانی مخاطب روی آن کلیک می‌نماید به برگه دیگری از وبسایت هدایت می گردد. انکر تکست بایستی گویای مسئله مهم محتوای مقصد باشد.

در صورتیکه می‌‌خواهید لینک و پیوند سازی داخلی شما موءثر و موثر باشد، بایستی عملکرد فرمائید که روی گزینش انکرتکست آلرژی به خرج دهید. با این عمل هم گوگل و هم یوزرها متوجه می گردند که محتوای برگه مقصد چیست. همینطور کوشش فرمایید صفحاتی که به آنان لینک و پیوند می‌دهید، با معنی و زمینه مهم محتوای کنونی شما رابطه داشته باشند. همینطور دقت داشته باشید که کلمه و واژه کلیدی اساسی ورقه مقصد را در انکرتکست خویش بیاورید.

10. به سئوی تصاویر وبسایت خویش عنایت بدهید
یکی‌از دیگر از قسمت‌های اصلی seo داخلی، سئوی تصاویر میباشد. بایستی همت فرمائید که تصاویر وبسایت خویش را هم برای موتورهای کاوش باصرفه‌سازی نمایید. آغاز برای هر یک از تصاویر خویش یک نام تعیین فرمائید و لغات مرتبط با نام این تصویر را با خط تیره یا این که خط چین از هم غیروابسته فرمایید. همینطور تلاش نمائید که وسعت تصاویر را هم باصرفه‌سازی فرمایید تا روی سرعت تارنما شما تأثیر نگذارد. برای این عمل میتوانید از ابزارهای نادر کردن وسعت عکس امداد بگیرید.

در‌حالتی که بیشتر تصاویر وبسایت شما بیشتراز 400 کیلوبایت وسعت داشته باشد، مطمئن باشید که سرعت لود تارنما به ترازو قابل توجهی افت می‌نماید و روی مرتبه صفحه ها تارنما شما در حاصل کاوش تأثیر منفی می گذارد. همینطور برای تصاویر تارنما خویش، متن جایگزین تصویر گزینش نمائید و اصطلاحاً این تصویر را در تگ آلت وبسایت خویش قرار دهید. عملکرد نمائید کلمه و واژه کلیدی را هم درین متن جایگزین تصویر به کارگیری فرمایید. تگ آلت به موتورهای کاوش امداد می‌نماید که زمینه تصویر شما‌را ادراک نمایند.

Yoast؛ ابزاری خوب برای آنالیز کردن سئوی داخلی در محتوا

تصویری از تارنما Yoast
نکاتی که در‌این نوشته‌ی‌علمی ذکر شد می تواند seo داخلی تارنما شما‌را متحول نماید و شما‌را به شایسته ترین رده‌ها در نتیجه ها جستجوی گوگل و بقیه موتورهای کاوش برساند. در صورتی می خواهید بدانید که سئوی داخلی یا این که آن‌پیج در محتوای شما تا چه اندازه رعایت گردیده می توانید از ابزارهای مختلفی به کارگیری فرمائید. یک کدام از شایسته ترین ابزارها برای اندازه‌گیری خوب بودن سئوی داخلی Yoast سئو Premium میباشد. این ابزار یکی افزونه‌های خوب وردپرس میباشد و می توانید با امداد این افزونه، محتوای صفحه ها وب سایت خویش را محاسبه و ممیزی نمایید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 91 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 12:14


در بین شایسته ترین پلاگین های seo افزونۀ کادر‌ورک بدون پول بوده و به جهت آموزش سئو اوپن سورس بودن قابلیت و امکان دستکاری آن به وسیله نرم افزار‌نویسان اینترنت‌وبسایت وجود دارااست. در ورژنٔ پرو این افزونه، اسکتنشن‌هایی در لحاظ گرفته شد‌ه‌است که امکان‌های توسعه یافته‌تری را در مشت یوزرها قرار میدهد. پیرو به بعضا از مهم‌ترین اکستنشن‌های seo کادر‌ورک اشاره می‌گردد.

سئوی محلی یا این که لوکال بهینه سازی (Local بهینه سازی): این اکستنشن برای کمپانی‌هایی که نیاز به رقابت و بهبود درجه در ناحیهٔ جغرافیایی خاصی را دارا‌هستند بسیار کاربردی میباشد.
دوری از اسپم (Comment caching for spammers): با این اکستنشن، شما نیازی به نصب یک افزونه جدا از هم برای خودداری از اسپم نخواهید داشت.
جانبداری از صفحه ها AMP، حذف کامنت کدها، مشاهده آماری شرایط seo تارنما 
مهم‌ترین خصوصیت‌ها و امکان‌های افزونه‌های بهینه سازی قاب ورک
افزونه seo کادر ورک، تحت عنوان یکی شایسته ترین پلاگین های بهینه سازی وبسایت به طور کاملً مجانی بوده و همگی تجهیزات آن برای همگی یوزرها در دسترس میباشد. شما می توانید سوای پرداخت هیچ هزینه‌ای، به بخش اعظمی از قابلیت و امکان‌های یواست بهینه سازی درین افزونه دسترسی داشته باشید.
رابط کاربری این پلاگین بسیار شل بوده و پیاده سازی گرافیکی آن، سئوی محتوا را برای یوزرها سهل وآسان می‌نماید.
بخش اعظمی از پیکربندی تنظیمات این این افزونه برای seo، از پیش تهیه و تنظیم گردیده است، به این ترتیب بعداز نصب پیکربندی اندکی بوسیله مخاطب ما یحتاج میباشد.
در اکثر زمان ها پلاگین های بهینه سازی وردپرس، بر روی به کار گیریٔ مکرر از یک کلمه و واژه کلیدی تأکید می شود. افزونه بهینه سازی کادر‌ورک، مغایر بقیه پلاگین‌ها، با دقت روی مورد و شناختن عبارات شبیه و هم‌مفهوم، یوزرها را به کتابت محتوای طبیعی و جاری‌تری تشویق می‌نماید. این قابلیت و امکان همینطور انطباق بیشتری با کوشش موتورهای کاوش همانند گوگل دارااست.
سئوپرس (SEOPress) از شایسته ترین پلاگین های seo
سئوپرس، یکی‌از دیگر از شایسته ترین پلاگین های seo تارنما میباشد که ورژنٔ اساسی آن بدون پول بوده و در ورژنٔ پرمیوم قابلیت و امکان‌های بیشتری در چنگ یوزرها قرار می گیرد. ورژنٔ بدون پول این افزونه، فارغ از هیچ سیرتکامل تبلیغات و برچسب‌های مازاد در دسترس یوزرها جای‌دارد که در نوع خویش منحصر میباشد.

سئوپرس در یک ذکر، پلاگین‌ای معمولی، سریع و توانا میباشد و قابلیت باصرفه‌سازی تیتر و توضیحات متا برای گونه های صفحه ها وب سایت و پست‌ها را آماده می‌سازد.

شما همینطور میتوانید تگ‌های محتوای وب سایت‌تان را برای به اشتراک‌گذاری در کانال‌های اجتماعی با صرفه‌سازی نمایید. ورژنٔ بدون پول این افزونه به ساخت‌و‌ساز محتوای بهینه سازی گردیده یاری می‌نماید. شما میتوانید از ۷۵ ماژول گوناگون برای تنظیمات این افزونه متناسب با حالت متبوع خویش منفعت بگیرید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 191 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 11:57


الگوریتم گوگل پنگوئن نیز از سایر معیارهای گوگل برای افزایش آموزش سئو درجه وب سایت می‏باشد. که اعتنا خویش را بر روی پیوند های غیر طبیعی معطوف نموده است. بطوری که می‏تواند با به کارگیری از لینک و پیوند دهنده های غیر طبیعی (unnatural backlinks) که قصد گول زدن گوگل را دارا هستند را شناسایی کند. پیوند مانند یک رای برای تارنما شغل می‏نماید و در‌صورتی‌که از یک تارنما دارای اعتبار به تارنما شما پیوند گردد، این یک پیشنهاد و توصیه برای وب سایت خواهد بود که الگوریتم پنگوئن آن را به گوگل گزارش می‏دهد. این در حالی میباشد که در حالتی که وب سایت های ناشناخته به وبسایت شما پیوند دهند، در حالتی که چه در سکو بندی وب سایت مفید میباشد ولی به اندازه لینک پیوند وبسایت های دارای اعتبار، دربردارنده اعتبار نخواهد بود. 

با وجودی اینکه لینکهای غلط بعنوان مهم ترین فاکتور در الگوریتم پنگوئن میباشد. بعضی پارامترهای دیگر نیز بی مداقه نیستند به عنوان مثال:

شناسایی صفحه ها رویکرد در رو
تغییر و تحول مسیرهای فریب کارانه
پنهان کاری بعضی وبسایت ها
تحقیق متن یا این که لینک و پیوند های پنهانی
ارسال پرس و جو های خود کار به گوگل
رسیدگی محتواهایی که اتومات ساخت‌و‌ساز می شوند
شناسایی صفحه ها با لغات کلیدی بیشتراز حد
ساخت‌و‌ساز صفحه های با رفتارهای مخرب مانند فیشینگ، تروجان ها، نصب ویروس ها و بقیه بدافزارها
توسعه و گسترش وبسایت بعداز افت به وسیله الگوریتم پنگوئن
پنگوئن به مانند یک غربال فعالیت می‏نماید که در آن وب سایت ها برای عصر های وقتی گوناگون، تحقیق می‏شوند. این الگوریتم گوگل نیز همانند پاندا، برای زمان های وقتی متفاوت بروز رسانی می‏گردد که واپسین توشه در سال 2013 آپ دیت شد. جهت افزایش مرتبه تارنما و بازیابی آن، می بایست آغاز لینکهای غیرطبیعی که وارد وب سایت شدند، شناسایی و آن ها را حذف کنند. در‌صورتی‌که که قابلیت و امکان حذف آن ها ممکن نباشد، بایستی از گوگل درخواست نمود تا نسبت به آنان بی ملاحظه باشد. این عمل با به کار گیری از ابزار disavow tool شکل می‏گیرد. برای رجوع دوباره مرتبه وبسایت، نگرانی متعددی نداشته باشید به دلیل آن که ممکن میباشد تا 6 ماه ارتفاع بکشد.

بیشتر بخوانید :  AMP یا این که صفحه های موبایلی پرشتاب مزایا و معایب آن
الگوریتم پنگوئن گوگل بر معانی پشت لغات تمرکز و برای لغت ها، هم معنی پیدا می‌نماید. از سایر امکان های الگوریتم مرغ مگسخوار به کار گیری از مترادف و هم معنی ها برای جلب دقت مخاطبان میباشد. همینطور قابلیت و امکان انتخاب جای و وضعیت قرارگیری محصول ها را نیز دارااست. به عنوان مثال توان تشخیص و رسیدگی تلفن همراه های هوشمند در وب سایت های گوناگون مثلا امتیازات این الگوریتم گوگل میباشد. بدین مفهوم که با جستجوی یک جنس به وسیله یوزرها، می‏تواند به راحتی و در کمترین مجال ممکن آن را پیدا نماید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 102 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 12:16


اثر seo محتوای تارنما در صدر بردن seo وب سایت
 تا الان به‌این تفکر کردید چطور میشه سوای بازاریابی فرنگی مرتبه تارنما آموزش سئو رو ارتقا اعطا کرد؟ آیا می دونستید با ساخت‌و‌ساز محتوای seo گردیده و سئوی محتوا می تونید به راحتی مرتبه خودتون رو در میان رقبا ارتقا به‌این؟ در‌این مقاله برای شعور خوب بالا بردن بهینه سازی وب سایت، به شیوه های بهبود و seo سازی وبسایت اشاره می‌کنم. همینطور این آیتم که محتوای بهینه سازی گردیده چیست و شایسته ترین رویه های سئوی یک مقاله رو با شما به اشتراک میذارم. خب، سوای اتلاف وقت میریم رمز مشاجره اولیه این نصیب!

 

پیش از اینکه به پرسش شیوه های بالا بردن سکو تارنما چیست ؟! پاسخ بدیم، لازمه که خویش بهینه سازی رو بشناسیم !

seo : seo یا این که پروسه سئو موتور های کاوش (search engine optimization) به با صرفه کردن چهارچوب وبسایت اشاره داره به نحوی که موتور های جستجویی مثل گوگل به راحتی بتونن وب سایت شما رو پیدا نمایند و درجه بهتری رو دستیابی نمایند.
محتوا: به هر اطلاعاتی که در فضای وب وجود داره و ما میتونیم به امداد اون ها حرفامون رو بزنیم و استفاده کننده بهش دسترسی داشته باشه، محتوا میگیم.
پس زمانی از محتوای بهینه سازی گردیده کلام میکنیم یعنی (اطلاعاتی که با قواعد خاصی برای جذب ترافیک موتور های کاوش سئو گردیده اند)، به همین آسانی. اینجانب قصد ندارم تمامی چیز رو در زمینه ی با صرفه کردن محتوای خودتون برای موتور های کاوش بگم . البته این یه راهنمای کلی و فوق العاده سریع برای یادگیری مسائل اول و اما بسیار اصلی و حیاتی بهینه سازی در صدر بردن بهینه سازی وب سایت هستش.

مختصات یک محتوای بهینه سازی گردیده
رسیدگی بر روی کلیدواژه
صحیح مثل یک کارخانه ! در حالتی‌که قصد دارین ترافیک رو از روش کاوش ایجاد نمایید، پیش از اینکه استارت به تایپ کردن فرمائید، ما در یادگرفتن بهینه سازی به لهجه بی آلایش سفارش میدیم که بهتره پژوهش ها کلیدی جاری ساختن به‌این. براین اساس، می تونید به روی لغت ها کلیدی متمرکز شید که مقدار مشخصی از وسعت کاوش رو در چنگ دارا هستند. به عبارت دیگه، در زمینه‌ی موضوعاتی که عموم در درحال حاضر جستجوی اونا هستن بنویسید. اما تبصره های دیگری برای بالا بردن seo وبسایت نیز وجود داراست که کوشش وب سایت رنک رفیعتر و دسته ما این میباشد که بتوانیم به طور تخصصی خیس به‌این مورد ها بپردازیم.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 217 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 12:06


اصولا یک محتوا به یک کلمه کلیدی خاص خلاصه نمی شود؛ به همین دلیل آموزش سئو باید از چندین کلمه کلیدی برای سئو یک صفحه استفاده کنیم. البته منظورمان از این تکنیک، به کار بردن کلمات کلیدی مرتبط در یک محتوا است.

برای اینکه بتوانید تمام کلمات کلیدی مرتبط را در یک محتوا پوشش دهید، می توانید از تکنیک سئو کلاه خاکستری استفاده کنید. 

در متن محتوا از کلمات کلیدی بیشتر و متفاوت تری استفاده کنید
در قسمت توضیحات محتوا کلمات کلیدی را به کار بگیرید
از کلمه کلیدی در عنوان استفاده کنید
از کلمات کلیدی به عنوان متن جایگزین تصاویر استفاده کنید
 

از نظرات مثبت در نقشه گوگل استفاده کنید
یکی از تکنیک های سئو خارجی سایت و سئو محلی، ثبت آدرس سایت در نقشه گوگل است. با این کار زمانی که کاربران، شما را در سطح وب جستجو می کنند، می توانند اطلاعاتتان را در گوگل مپ نیز مشاهده کنند.

حال هرچه رضایت کاربران در بخش کامنت نقشه گوگل از شما بیشتر باشد، گوگل نیز رتبه بهتری به شما خواهد داد. اگر هنوز سایت خود را در نقشه گوگل ثبت نکرده اید، مطلب " ثبت مکان در گوگل مپ " را مطالعه کنید.

برای افزایش نظرات در نقشه گوگل می توانید از دو روش کمک بگیرید:

از مشتری های خود بخواهید در ازای دریافت تخفیف، در این بخش برای شما نظرات خود را وارد کنند. 
شما می توانید با کمک تکنیک سئو کلاه خاکستری، با سیستم های دیگر کامنت مثبت برای نقشه گوگل خود ثبت کنید. ( زمانی برای ثبت نظرات خود اقدام کنید که در نزدیکی محل کارتان هستید؛ به این ترتیب گوگل متوجه می شود که شما یک مخاطب واقعی هستید)

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 228 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 15:14